Jeszcze raz Sony G420

Autor: Piotrek (piotrek_at_optimedia.com.pl)
Data: Tue 03 Jul 2001 - 15:52:44 MET DST

Witam

Wlasnie mam zamiar kupic ten monitor i wasze glosy o pofalowanych brzegach
troche mnie przestraszyly. Kiedys czytalem w jakiejs gazecie o przejsciach
pewnego kolesia z serwisem sony. Na nieszczescie nie bede mial szansy
obejrzec monitora przy kupnie (kupuje w hurtowni a tam nie bawia sie w
rozpakowywanie). Jak waszym zdaniem wyglada serwis sony, czy nie odprawiaja
klienta z kwitkiem bo "wszystko w granicach normy"?

Pozdrawiam

Piotrek