SB Live 5.1

Autor: Piotrek (piotrek_at_optimedia.com.pl)
Data: Tue 03 Jul 2001 - 15:45:04 MET DST

Witam

Wlasnie mam zamiar kupic te karte jednak jedna rzecz nie daje mi spokoju:
jak wyglada sprawa dekodowania AC-3. Czy jest to na poziomie sprzetowym czy
softwarowym (jak w FM-801). Dokladnie rzecz biorac czy do odtwarzania DVD z
dzwiekiem Dolby Digital wystarczy dowolny program, czy cos napisanego
specjalnie pod karte. W instrukcji sprawa DVD nie jest wyjasniona do konca
(polecaja zestaw DTT 3500 a ja mam DTT2200).

Pozdrawiam

Piotrek