Re: Gwarancja dysków twardych !Ciekaw jestem!

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Tue 03 Jul 2001 - 10:36:37 MET DST

On Sun, 1 Jul 2001, Jerzy Wawrzyniak wrote:
[...]
>+ A czy o rękojmi pogwarancyjnej coś słyszałeś (Kodeks Cywilny).

 W którym miejscu ?
BTW:
http://www.finest.com.pl/bap/teksty/kodeksy.htm
http://www.kodeks.wirt.pl/

>+ Owszem nie rok a 12 miesięcy,

 Acha. Na czym polega różnica w liczeniu (bo to może
zależeć od definicji roku :))

>+ ale w przypadku, gdy towar nie jest objęty gwarancją.

 Kiedy ty ten KC czytałeś ? ;)
"bycie objętym" nie ma nic do rzeczy, tylko klient nie
może zmienić WYBORU, czyli: jeśli gwarancja jest, to
MOŻE ją wybrać [choć nie musi] ale jak już wybierze
- to PÓŹNIEJ nie może się wycofać.
 Chyba że wystąpi kolejna, inna wada.

>+ Jerzy_Wawrzyniak_at_klub.chip.pl

Pozdrowienia,