Re: Czy mozna zmienic litere dysku?

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Tue 03 Jul 2001 - 09:55:49 MET DST

On Tue, 3 Jul 2001, JFK wrote:
[...]
>+ a czy da si zmusic dysk by byl widziany za zd romami?

 A są jakieś przeciwsskazania, żeby nazwy CD-ROMów np. zaczynały
się od "R" ? (rozumiem, że chodzi o Windows czyli NTG !)

>+ bo tez mam maly dysk w kieszeni i jak go wyjmuje to mi sie sypia skroty na
>+ pulplicie
>+ a jak sie ma kilka partycji i dwa cd romy to juz zaczyna byc porazka :((((

 Osobiście to mam wyłączony w BIOSie. I czekam na objaśnienie
dlaczego mi jakoby ma wolniej chodzić z sąsiedniej odpowiedzi :)

 Pozdrawiam, Gotfryd

--
 Gotfryd Smolik, PTH Stanpol Zabrze.