Dwie sieci w win98 - jak to uruchomić ?

Autor: JERZY MJ (jerzy_at_poczta.fm)
Data: Tue 03 Jul 2001 - 10:10:40 MET DST

Witam wszystkich.

Mam problem z połączeniem dwóch sieci w win98. Mój komputerek jest połączony
do małej sieci kilku komputerów (poprzez HUB'a). Dodatkowo mam modem
zewnętrzny. Wydzwaniamm przez niego na numer dostępowy do internetu w mojej
firmie i łącze się z internetem. Nagle... przestaję widzieć sieć LAN. Gdy
tylko wyjdę z internetu wszystko jest OK. Co jest ? Potrzebny jakiś routing
adresów IP ?

W sieci lokalnej mam stały adres:

10.15.14.36

Wchodząc w sieć internetową mam adres przydielany dynamicznie:

10.163.163.x (gdzie x jest z zakresu 1...32)

Jak pogodzić te dwie sieci ze sobą, aby działały równocześnie ?
Próbowałem zainstalować usługę RIP z płytki Win98, ale nic nie dało.

Proszę, pomóżcie.

Michał Jerzy