Re: Podkręcanie Athlona.

Autor: Karol Michalak (orient_at_ichf.edu.pl)
Data: Tue 03 Jul 2001 - 09:53:34 MET DST

trzmiel wrote:

> tak, mylisz sie ;-)
>
> athlon slotowy ma od gory zlacze na ktore mozna nalozyc odpowiednia karte
> do podkrecania (patrz lin ktory podalem wczesniej) i poprzez ustawienia na
> niej switchy ustawiasz napiecie i predkosc proca. potem tak ustawiony proc
> jest rozpoznawany przez plyte jako szybszy.

No to d... blada. Wydawanie $30 na kartę do podkręcania Athlona 700 na
dajmy na to 800 nie jest chyba zbyt sensowne. Ciekawi mnie tylko to, że
w instrukcji płyty stoi wyraźnie, że w BIOS-ie można zmieniać mnożnik.
Widać to tylko "bajer na Grójec" (nie ujmując nic mieszkańcom tego
sympatycznego miasteczka).

Pozdrawiam

Karol