Dell Netplex 425s/P i HDD

Autor: Grzegorz Pietrzak (grzes_at_mkt.pl)
Data: Tue 03 Jul 2001 - 09:56:55 MET DST

Mam takiego sprzęta (Dell Netplex 425s/P) jest to oczywiście 486.
Długo szukałem do niego pamięci żeby chciał z nimi współpracować,
i się udało.
Ale teraz powaliła mnie potrzeba wymiany w tym dysku na inny.
Za ch***e nie wiem jak go przekonać, że ma nowy dysk i żeby
chciał z nim gadać.
Brak możliwości wejścia do bios-u chyba, że jakieś magiczne
zalkęcia bo kombinacje klawiszy to już wcisnąłem chyba wszystkie.
Zaczynam się domyślać, że bez jakiegoś orginalnego
oprogramowania ani rusz.
Przeglądałem już stronę Dell-a ale jak narazie nie znalazłem,
nic co mogło by mi pomóc ;-\
Może ktoś coś wie na ten temat???
Będe wdzięczny...

Pozdrawiam