Re: * Monitory TFT *

Autor: Grzech (grzech2000_at_poland.com)
Data: Mon 02 Jul 2001 - 18:20:51 MET DST

Użytkownik "Marcin Sokołowski" <a600user_at_wsh-kielce.edu.pl> napisał w
wiadomości news:9hnb1d$37a$3_at_news.tpi.pl...
> Hej,
>
> Interesuja mnie monitory TFT, jednak jedna rzecz nie daje mi spokoju.
> W danych technicznych jest czestotliwosc odswiezania (pionowa 85 Hz np.) -
> jaki sposob nastepuje odswiezanie w takich typach monitorow ? Wiadomo, ze
> tradycyjnych monitorach odswiezanie zwiazane bylo z coraz szybsza praca
> dziala elektronowego, co objawialo sie mniejszym migotaniem dla oka
> ludzkiego. Od powiedzmy 75 Hz wlasciwie mozna powiedziec, ze go nie ma.
> Jak sprawa ma sie w przypadku monitorow TFT ? Czy istnieje rowniez cos na
> [...]

zobacz sobie na www.tomshardware.com niedawno był tam wyczserpujący artykuł
na ten temat. generalnie matryce tft nie są jeszcze na tyle dobre, żeby
używać ich np. w profwesjonalnej grafice

grzech