Re: Monitor 17' -

Autor: Sacul (sacu1_at_go2.pl)
Data: Mon 02 Jul 2001 - 12:48:00 MET DST

Użytkownik "Punisher" <punisher_at_skrzynka.pl> napisał w wiadomości

> Witam
>
> Proszę, pomóżcie - muszę szybko wybrać monitor. Mam do wyboru (tylko te
> modele..)
>
> -LG FLATRON 775FT
> -LG FLATRON 795FT (droższy trochę.....)
> -PHILIPS 107S, 10T (plaski kineskop)
> -SAMSUNG 753DF
> -SAMSUNG 755DF (droższy trochę.....)
>
> Wiem, że droższe modele mają lepsze odświerzanie. Bee pracowałi i tak w
> 1024... Proszę, poweidzcie jaki obraz jest na wymienionych monitorach ?Sam
> widziałem kiedyś LG i był ok, ale jak jest z awaryjnością tego sprzętu???

Co do rozdzielczości to raczej nie oszczędzaj. Żeby oczy ci nie wypłyneły
potrzebne jest odświerzanie min 85Hz, tańsze modele oferują 1240x1024 przy
60Hz, więc w rzeczywistości maksymalna rozsądna rozdzielczość to 1024x768, a
to w przyszłości może okazać się za mało. Sam mam Nokie (max.
1240x1024x60Hz) i czasami chciałbym zagrać w większej rozdz., ale jak wrzuce
to po 10min. oczy mi łzawią. Także polecałbym coś z większymi
rozdzielczościami: np: LG FLATRON 795FT.

pozdro
Sacul