Monitor 17' -

Autor: Punisher (punisher_at_skrzynka.pl)
Data: Mon 02 Jul 2001 - 11:41:16 MET DST

Witam

Proszę, pomóżcie - muszę szybko wybrać monitor. Mam do wyboru (tylko te
modele..)

-LG FLATRON 775FT
-LG FLATRON 795FT (droższy trochę.....)
-PHILIPS 107S, 10T (plaski kineskop)
-SAMSUNG 753DF
-SAMSUNG 755DF (droższy trochę.....)

Wiem, że droższe modele mają lepsze odświerzanie. Bee pracowałi i tak w
1024... Proszę, poweidzcie jaki obraz jest na wymienionych monitorach ?Sam
widziałem kiedyś LG i był ok, ale jak jest z awaryjnością tego sprzętu???

Nie chcę kupić monitora po to, zeby z nim biegać po serwisach, wizja jest
potrzebna zawsze ;)))

--
(p)Ozdrawiam
Michał