Dell Netplex 425s/P i HDD

Autor: Grzegorz Pietrzak (grzes_at_mkt.pl)
Data: Mon 02 Jul 2001 - 09:26:36 MET DST

Mam takiego sprzęta (Dell Netplex 425s/P) jest to oczywiście 486.
Długo szukałem do niego pamięci żeby chciał z nimi współpracować,
i się udało.
Ale teraz powaliła mnie potrzeba wymiany w tym dysku na inny.
Za ch***e nie wiem jak go przekonać, że ma nowy dysk i żeby
chciał z nim gadać.
Brak możliwości wejścia do bios-u chyba, że jakieś magiczne
zalkęcia bo kombinacje klawiszy to już wcisnąłem chyba wszystkie.
Zaczynam się domyślać, że bez jakiegoś orginalnego
oprogramowania ani rusz.
Może ktoś coś wie na ten temat???
Będe wdzięczny...

Pozdrawiam