Re: Drukarka na USB

Autor: Grzech (grzech2000_at_poland.com)
Data: Mon 02 Jul 2001 - 00:05:27 MET DST

Użytkownik "Proximm" <proximm_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Outsidre" <elite_at_positive.net.pl> napisał w wiadomości
> komputerami
>
> Ale dlaczego wczesniej mu chodzila? :-)
> Lukasz

owszem, są myki, ale nie ma jednej recepty na sukces ;-)... pamiętaj, że w
przypadku drukarek usb oprócz sterów do drukarki instalowane są także stery
do portu - stąd pojawia się opcja wyboru portu usb o jakiejś dziwnej
nazwie - u epsona np. epusb, nie wiem jak u hapeka. najpierw instaluje się
port drukarki, potem się ją włącza, drukarka jest wykrywana przez port i
potem konfigurowana... miałem taki sam problem z epsonem, ale nie powiem
dokładnie co zrobiłem, bo nie jestem w stanie powtórzyć tych machinacji...
grzech