Re: postepuje problem , lg 8080b cdrw

Autor: plitkin (plitkin_at_priv.onet.pl)
Data: Mon 02 Jul 2001 - 00:26:19 MET DST

> Nie wlaczone DMA dla dysku i nagrywaczki
Bzdura - przy 2x powinien palic normalnie. Tym bardziej z dysku. Ale DMA
pomoze w kazdym razie. JA na k6-2 350 i 64 RAM pale bez DMA x8 - wsio OK.

oraz za malo miejsca na dysku...
Tez bzdura. Ja pale, jak mam po 20 MB wolnego na kazdej partycji i jest OK.

WG mnie twoj problem moze wynikac:
1. Z wadliwych plytek (raz sie spotkalem z taka sytuacja na wadliwej partii
platinum. U mnie byl "buffer underrun" pomimo "burn proof" - mam plextorka
1210A
2. Nawala wypalara. Sprobuj przelozyc ja do innego PC.
3. Pokombinuj ze zmiana dysku i wypalary na kablu IDE - desk - prim.
master., wyp. - sec. master.
4. Jak sie nie uda - bedziemy kombinowac razem.
5. Wtedy radze podpytac tez na cdrinfo.cdr na "news.cdrinfo.pl"