Agfa e25 kontra Plustek U12B ??????

Autor: mi$iek (misiekpm_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 01 Jul 2001 - 23:56:55 MET DST

Witam

Mam dylemat jaki skaner wybrac Agfe e25 czy Plusteka U12B, czy ktos ma z
nimi jakies doswiadczenia i moze sie nimi podzielic ? Wiem ze Plustek
potrafi zeskanowac obiekty 3D czy Agfa tez to potrafi ? Agfa ma chyba 12
miesiecy gwarancji a Plustek 24, czy tak rzeczywisice jest ? Glownie
potrzebuje skaner do rozpoznawania tekstu, ale kolorowe obrazki tez
czasami potrzebuje poskanowac. Poradzcie cos, z gory dzieki za pomoc.

--
Pozdrawiam