Nagrywarka ?

Autor: Piotr Biel (biel_at_tempus.metal.agh.edu.pl)
Data: Sun 01 Jul 2001 - 17:01:49 MET DST

Witam.
Moze w skrocie o co mi chodzi ...
Mam nagrywarke Yamaha 8824E od prawie roku. Nigdy nie mialem problemow
z nagrywaniem na niej plyt ( siedzac na W2K ). Od kad przesiadlem sie na
Windowsa XP
zaczely sie problemy. Mniej wiecej od tego czasu przestala mi nagrywac
CD-Audio.
Instalowanie roznych ASPI nic nie pomagalo ( nagrywalem programem WinOnCD
3.8 ). Wszelkiego
rodzaju inne plyty nagrywal mi ladnie. Pare dni temu zrobilem upgrade
systemu ma Windowsa XP 2499.
WinOnCD nie chce mi sie uruchomic wywalajac zawsze takie cos " Error
retrieving SCSI/IDE bus information:
No SCSI host adapter found." . Bezradny wobec powyzszego postanowilem
zobaczyc jak sprawa bedzie
wygladac z programem Nero. Zainstalowalem Nero 5.5.2.3 i ku memu zdziwieniu
nagrywarka zostala poprawnie
rozpoznana. Ucieszony wlozylem czysta plyte do napedu i rozpoczalem
nagrywanie. Niestety zakonczylo sie przy
15 %. Kolejne 3 plyty takze :(
Bufor nie spada , a sam program zachowuje sie jak by nie "zauwazyl"
zakonczenia nagrywania. Diody na nagrywarce
przestaja swiecic , a sam system dziwnie sie laguje ...

Czy spotkal sie ktos z podobnym problemem ? Czy moze to byc spowodowane
uszkodzeniem nagrywarki ?
Osobiscie wydaje mi sie ze to wlasnie nagrywarka jest zepsuta i nalezy sie
jej wymiana , ale czy oby napewno ?
Sam juz nie wiem co o tym myslec , moze ktos pomoze ?

Serdecznie Pozdrawiam

--
Piotr Biel | Tubek_at_IRCnet/EFnet | biel_at_tempus.metal.agh.edu.pl
     PGP/Geek - http://SciFi.pl/~tubek # tubek_at_FreeBSD.pl