Re: Jaka drukarke laserowa polecacie ?

Autor: Sacul (sacu1_at_go2.pl)
Data: Sun 01 Jul 2001 - 11:32:18 MET DST

Użytkownik "Straits" <straits_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> Spróbuj HP 5L, o ile jeszcze gdzieś znajdziesz. Dobre są też XEROX'y. Ale
> głównie polecam HP. Punkt numer 1 - niezawodność - spęłniają napewno,
tania
> eksploatacjia - zależy co kto ma na myśli przez "tanią". Pod DOS'em i
Win'em
> chodzą napewno. Nie wiem jak pod UNIX'em. Sprawdź na stronie producenta !

Co do "taniej eksploatacji" to raczej pomyłka (no chyba, że będziesz
regenerował cartdridge), poza tym tej drukarki już nie dostaniesz nowej (w
tej chwili model 1200).
Co do niezawodności, to jest różnie (niektóre modele HP np. 640 padają jak
muchy, może z laserem jest lepiej), ale HP ma tragiczny serwis, tzn. po
gwarancji praktycznie nie opłaca się naprawiać - mają jakieś stawki
minimalne ok 1000 zł, nawet za głupią zębatkę, a części zamiennych też nie
udostępniają.

Sacul