Re: Gdzie czasy bauhausu?

Autor: Rafał Lipski (lipa_at_pg.gda.pl)
Data: Wed 30 May 2001 - 15:47:56 MET DST

Pewnego pięknego dnia Tomek wystukał na klawiaturze:
> via internet....Podoba mi się enlight 7233, tylko troche droga....

Mam Enlighta 7237, podobny rózni się tylko przodem od 7233. Polecam nawet stosunkowo szeroka płyta jaką jest Abit BX133
mieści się bez problemu i można zapełnić wszystkie cztery gniazda 5,25. Przedtem miałem Codegena model 6004 też cztery
otwory 5,25, ale tylko dwa z góry dało się zapełnić, w trzecim jak wkładałem kieszeń to już była dupa. Na dobrą sprawę
Enlight nie jest dużo szerszy za to dłuższy i jakoś tak lepiej skonstruowany w środku. To tak jak z samochodami, te duże
z zewnątrz wcale nie muszą być bardzo przestronne w środku :) Polecam Enlighta, wiatrak w zasilaczu jest bardzo cichy (u
mnie i tak największy hałas robi cooler od proca) no i montaż bardzo prosty i łatwy dostęp do wszystkiego. Zajrzyj na:
http://www.enlight.nl

Pozdrawiam, Lipa
 GSM: 502 595 733
 Gadu-Gadu: 12179
 E-mail: lipa_at_pg.gda.pl
"...żeby chłop z gołą babą w windzie nie mógł"