Re: FireWire do Kamery Sony TR8100E

Autor: Andrzej Bursztynski (____at_pse.pl)
Data: Wed 30 May 2001 - 15:47:36 MET DST

Pawel Boguslawski wrote:
>zwroc uwage na soft do karty:
>
>[a] stery pod systemy

do kart na układzie TI każdy W98 ma.

>[b] kodek DV cobys mogl ogladac i przetwarzac pliki DV
> w zwyklych programach tak jak np. zwykle avi
>
>obie te rzeczy dostalem w komplecie z karta pinnacle studio dv
>za jakiej 650zl.

Najlepszy jest niewątpliwie Adobe Premiere 6.0 ale kosztuje nawet bardziej
niż dużo.. W droższych Pinnacle jest załączana wersja AP 5.0 Lite albo i
pełna. Studio DV to AFAIR Ulead.

--
Andrzej Bursztynski,  My personal opinions are just mine
-crossout underlines and replace with first 3 letters of my first name-