Re: CUSL2-C i 175MHz?

Autor: Kris (kris_at_twojepc.pl)
Data: Wed 30 May 2001 - 15:36:00 MET DST

Cześć,

> Ja jestem. Quantum CR, dziala bez zarzutu na PCI do ok. 48-52MHz

Nieśmiało zwracam uwagę, że pomiędzy twardzielem a PCI jest jeszcze takie
maleństwo jak kontroler ... o różnym stopniu odporności na taktowanie :-)

> Tak wiec o sprzet jestem spokojny, no chyba ze o czyms zapomnialem :)

Pamięci? Procesor?

> odpalic na XXX+4.5 MHz to jeszcze nie :)

Kiedyś musi być ten pierwszy raz :-)

> No chyba, ze te Asusy to taka cienizna i wysokie FSB tylko na Abitach sa
zdatne do uzytku ;)

ROTFL :-) Próbowałeś tak samo na Abit i815ep ... ? :-)))))

BTW: Podnosiłeś VIO? Próbowałeś chłodzić chipset? Może Twój egzemplarz i815
ma problem ...

> Chektor

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how
to do it, but nobody can agree on how to compare performance."