Re: CUSL2-C i 175MHz?

Autor: Vindex (vindex_at_post.pl)
Data: Wed 30 May 2001 - 23:30:37 MET DST

On Wed, 30 May 2001 14:01:08 +0200, Wojciech Giersz
<chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> wrote:

>A bo to zly sprzet byl... :)

Jak widac lepszy od Twojego :))

>Ja jestem. Quantum CR, dziala bez zarzutu na PCI do ok. 48-52MHz (na kilku
>sprzetach -- u siebie go ganialem na BF6 przy FSB 101MHz i 1/2 dla PCI :)

A zauwazyles ze na i815 jest jakby ciut inny sterownik dysku? :))

>), podobniez grafika Asus V3400TNT -- ciagnie do 115MHz, powyzej przestaje
>dzialac 3D, ale da sie uzywac do ok. 135MHz na AGP :)

A nie przyszlo CI do glowy ze to niekoniecznie na kazdej plycie bedzie
dzialac? :))

> Reszte flakow da sie
>dobrac. Tak wiec o sprzet jestem spokojny, no chyba ze o czyms zapomnialem
>:)

Zapomniales o tym ze ten sprzet nie na kazdej plycie chodzi tak samo
:))

>Co mam zmieniac?

Plyte? Procesor?

> Procka nie mam na co, ale to imho nie jego wina.
>Widzialem rozne cuda przy kreceniu gratow, ale takiego, zeby procesor
>dzialal gladko na XXX MHz przy standardowym nap., a nie dawalo sie go
>odpalic na XXX+4.5 MHz to jeszcze nie :) (uprzedzajac dowcipnisiow -- mam
>na mysli trzycyfrowe czestotliwosci).

A ja widzialem takie P3 550 E :))

> Reszta sprzetu _nie powinna_
>sprawiac problemu. No chyba, ze te Asusy to taka cienizna i wysokie FSB
>tylko na Abitach sa zdatne do uzytku ;)

To na Abitach jakiekolwiek cz. FSB nadaja sie do uzytku? :)))

Pozdrowienia

Vindex

--
I'm beginning to think that I, and possibly the industry,
cannot help ANY KT7A owner. All KT7A owners should form