Re: Jakiej jakości jest "dźwięk" zin

Autor: Jakub KULESZA (jk20363_at_sgh.waw.pl)
Data: Wed 30 May 2001 - 15:02:13 MET DST

On Tue, 29 May 2001, /// Kaszpir /// wrote:
[ciach]
> jakość dźwieku zintegowanego VIA jest ... fatalna ...
[ciach]
> No i tak : dźwięk strasznie płaski , zniekształcony , bez podstawy basowej ,
> mało klarowny , przesterowany .
[ciach]
> Pozdrawiam
> Zbigniew Mączyński
A jaka była reszta sprzetu testowego, jesli mozna spytac?
Ja slucham muzyki bardzo duzo, z premedytacja kupilem msi k7t
turbo i korzystam z jej wyjscia audio. Tyle ze do muzyki uzywam w
miare porzadnego stereo, do ktorego owa plyta jest podlaczona
wylacznie do ogladania divixow. Jezeli w twoim przypadku reszta
to jakis zestaw komputerowych glosnikow - moga byc nawet super
kosmiczne i miec dekoder dolby digital - to ich wzmacniacz moze
miec opory wejsciowe niekompatybilne z wyjsciowymi na plycie
glownej. Moglo byc tez tak, ze uzywasz ze swojej k.muz wyjscia
cyfrowego, a audio z plyty podlaczasz analogowym.

--
JKulesz
Syntax error. Bad or missing BRAINv09beta.EXE