Re: Jakiej jakości jest "dźwięk" zintegrowany z płytą?

Autor: /// Kaszpir /// (Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl)
Data: Tue 29 May 2001 - 14:02:10 MET DST

Witam !

jakość dźwieku zintegowanego VIA jest ... fatalna ...

U siebie w domu porównywałem jakośc zintegrowanej karty do posiadanej
przezemnie Yamahy 744.

No i tak : dźwięk strasznie płaski , zniekształcony , bez podstawy basowej ,
mało klarowny , przesterowany .

W niektórych grach dźwięk się na chwilkę całkowice wyłacza , w niekrórych
grach wogóle nie ma dźwieku ...

Ja "podziwiam" ludzi którzy słuchaja muzyki na takim badziewiu. Ja
posłuchałem chwilę takiego dźwieku i się wręcz załamałem ...

Za 85 zł można kupic już dobrej jakości kartę muzyczną (Yamaha 744 lub
SB128) ...

--
Pozdrawiam
Zbigniew Mączyński