Proszę o pomoc

Autor: enter (marek58_at_inetia.pl)
Data: Wed 30 May 2001 - 09:12:39 MET DST

Witam i proszę o pomoc
Wysiadła mi lampa w skanerze. Ponieważ nie maiałem na niego gwarancji mam
problem, gdyż nie wiem gdzie można go naprawić lub kupić do niego lampkę.
Skaner ARTISCAN 9600 PRO firmy TAMARACK. Może ktoś na grupie wie gdie można
kupić lampy do skanerów lub gdzie jest niedrogi serwis w którym można to
naprawić. Z tego co się dowiedziałem bez problemów można zastosować lampę od
innego
modelu skanera, niestety nie wiem gdzie szukać jakichś punktów napraw.
Marek