Re: Proszę o pomoc

Autor: MARoKO (maroko-marek-koziol_at_wp.pl)
Data: Thu 31 May 2001 - 01:25:38 MET DST

Witam. marek58_at_inetia.pl (enter) napial:

>Witam i proszę o pomoc
>Wysiadła mi lampa w skanerze. Ponieważ nie maiałem na niego
>gwarancji mam problem, gdyż nie wiem gdzie można go naprawić
>lub kupić do niego lampkę. Skaner ARTISCAN 9600 PRO firmy
>TAMARACK. Może ktoś na grupie wie gdie można kupić lampy do
>skanerów lub gdzie jest niedrogi serwis w którym można to
>naprawić. Z tego co się dowiedziałem bez problemów można
>zastosować lampę od innego
>modelu skanera, niestety nie wiem gdzie szukać jakichś
>punktów napraw. Marek

http://www.teleinfo.com.pl/t1000/index.html
Wytypuj kilka serwisów,może najpierw Kalisz /edycja->znajdź na
tej stronie->skaner/
wyślij do nich maile z zapytaniem.
Zrobiłem tak z lampą halogenową do drukarki.
Lampa kosztowała 150zł serwisco+koszty pobrania 40zł./W-wa/
Wyszło by tyle samo gdybym kupował w swoim mieście,
musiałbym tylko czeakać dłużej bo też musieli sprowadzać.
Powodzenia.

--
Pozdrawiam.
MARoKO     marek-koziol_at_wp.pl