Re: Start/Shut-down nie wyłącza, guzik na obudowie wyłącza...

Autor: Robert Bargiel (robert.bargiel_at_pandora.be)
Data: Wed 30 May 2001 - 00:40:18 MET DST

Sprawdz sterowniki karty graficznej. U mnie bylo podobnie, ale troche
inaczej dla zabawy. Gdy wstawialem compa w ST-BY to pieknie zasypial, lepiej
powiedziane wpadal w stan smierci klinicznej. Po ruszeniu mysza monitor nie
reagowal, a HD blokowal sie. Drivery nVidia z dysku razem z karta. Na
pudelku aktualna data. Dopiero po jakims czasie otworzylem skrzynke na
karcie byl www. producenta, nareszcie mizeria sie skonczyla. Niestety
zachcialo mi sie Detonatora3 nVidia. Znowu problemy z komonikacja monitor-HD
przy ST-BY, oraz przy wylanczaniu. Jez dokladnie nie pamietam co to bylo.
Wrocilem do driverow od MSI, i wiecej nic tam nie zmieniam. W mysl starej
zasady "Jak chula to nie ruszaj".
Aha ostatnio zainstalowalem soft do monitorowania plyty glownej. Tez nie
moglem go wylaczycRestartowal sie tak jak u ciebie.
owodzenia.