Re: Jaka to karta 100 Mbps RTL8139

Autor: Daro (daro_w_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 29 May 2001 - 16:19:31 MET DST

> Witam,
> To oferta firmy ktora zaklada siec na osiedlu.
> W każdym bloku, w którym znajdą się zainteresowani pragniemy zainstalować
> sieć lokalną obejmującą wszystkich chętnych. Sieć ta pracować będzie na
> switchach z prędkością 10/100 Mbps, przy czym prędkość ta zależeć będzie
> wyłącznie od prędkości karty sieciowej zainstalowanej w komputerze
odbiorcy.
> Kartę należy zakupić, we własnym zakresie, jednak polecamy zakup karty
> 100Mbps - RTL8139 w naszej firmie w cenie 50 pln. Dostęp do internetu
> [...]
<<ciach>>

Zapowiada sie bardzo interesujaco. Jesli bedzie tak jak napisali to bedzie
calkiem niezla siec.
U mnie za 45zl tez jest lacze 2MBps, ale uzytkownikow jest ponad 100 (8
blokow) a wszystko jest na hub'ach 10Mbit. Lacza wewnetrzne bardzo szybko
sie zapychaja i wszystko chodzi jak krew z nosa :(( Ale noca 100KB mozna
wyciagnac :))

Nie zastanawiaj sie, bierz!!
Ile kosztuje przylaczenie ? Ja musialem zaplacic 500zl za wywiercenie jednej
dziury w scianie i pociagniecie kabla do piwnicy...

DW