Start/Shut-down nie wyłącza, guzik na obudowie wył

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Tue 29 May 2001 - 16:21:40 MET DST

Wreszcie wytestowałem swój problem z wyłączaniem się peceta.

Do tej pory nie zauważyłem tej prawidłowości i myślałem, że
po zainstalowaniu paru nowych rzeczy (mysza USB, karta audio
na PCI) komuter zaczął się nieprzewidywalnie zachowywać.
Kidyś było wszystko ok i się pecet wyłączał prawidłowo...
Tymczasem teraz wiem na pewno, że gdy nacisnę guzik na obudowie
to pecet z Win98PL pięknie się wyłącza a gdy wybiorę "Start"
a potem "Shut-down" to niestety proces kończy się na czarnym
ekranie z pomarańczowo-czerwonym napisem "teraz możesz wyłączyć".

Jak zdiagnozować problem? A może ktoś już wie po opisie co jest?