Re: Internet cafe - pytanie

Autor: KACPER (webmaster_at_przem.prv.pl)
Data: Tue 29 May 2001 - 09:56:39 MET DST

Użytkownik T-Son <thanhson_at_polbox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9eudj8$d3e$1_at_news.tpi.pl...
> Witam wszystkich!
> W krotce mam zamiar otworzyc internetowa kawiarnie, wiec zwracam do was o
> porady. W kawiarni beda 20 stacje Klient + 1 Host, jest przeznaczona dla
> internautow i graczy. Oto moje pytania:
>
> - Jaka jest najlepsza konfiguracja komputerow Klient i Host? Czy compy
typu
> Adax Slim jest dobre i tanie rozwiazanie?
> - Jaki system operacyjny, 98SE, Me, W2K, z mysla o grach?

Moim zdaniem 98SE, na W2k nie pojdzie wiekszosc gier

> - Jaki dostawca internetu i jaka przepustosc wybrac?
Zalezy ile chcesz kasy wydawac na lacze. Jezeli do 200 PLN to proponuje SDI,
chyba, ze Twoja kawiarenka jest w zasiegu jakiegos innego dostawcy (kablowka
itp. )

> - Jakie programy pozwalaja do zarzadzania czasu dostepu do internetu u
> komputerach Klient? (taki jak w E-cafe w kinie Relax)
jest ich kilka, poszukaj w wyszukiwarce..nie pamietam teraz nazw