Re: SDI - czy cos mozna zrobic z beznadziejnym wyjsciem na swiat

Autor: Profesor (profesorx_at_interia.pl)
Data: Mon 28 May 2001 - 23:04:10 MET DST

> U mnie mam 8 s, niestety mam lacza od netii, bez wspanialem TPSA, przy SDI
> nic sie nie da zrobic bo tam sie wychodzi na swiat z polpacku ...
> sebastis

Glupoty kolega opowiada, w firmie mam 4 lacza 2mb/s (2x Polpak, 1x Nask, 1x
InternetPartners)
udostepnilem sobie proxy i swiat chodzi mi caly czas na maxa 11kb/s,
polaczenie wyglada tak:

                                       <-----> NASK
SDI <-----> POLPAK <-----> POLPAK
                       (proxy) <-----> IPARTNERS

Wychodze sobie przez lacze ktore chce :-)

Profesor