Re: SDI - czy cos mozna zrobic z beznadziejnym wyjsciem na swiat

Autor: sebastis (sebastis_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 29 May 2001 - 02:39:58 MET DST

Wybacz jesli cie urazilem, chodzilo mi raczej o lacze sieci osiedlowej 128k,
i bez serwera proxy, wtedy wedlug mnie to nie dziala szybko, jasne jak
uzyjesz proxy to bedzie szybciej, ale musisz miec do tego dostep i dobre
lacza, a u nie w miescie chlopakom to na prawde nie chodzi szybko ... chyba
ze znasz na to jakies lekarstwo , osobiscie nie mam SDI, to nie bardzo jak
mam sie mozliwosc tym bawic i to sprawdzic...
sebastis ...

Użytkownik Profesor <profesorx_at_interia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9euemd$hua$1_at_news.tpi.pl...

SDI