Re: glosnosc vortexa

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Mon 28 May 2001 - 22:25:31 MET DST

Hi,

Adasiek Zwierzaczek wrote:

> czy to mozliwe, ze karty na vortex1 nie maja na wejsciu CD_IN wzmacniacza, w

Żadna karta nie powinna mieć na tym wejściu wzmacniacza -- jest
określony poziom sygnału na wejściach liniowych (1 Vpp o ile
pamiętam) i ten sygnał powinien być w proporcji 1:1 miksowany
z innymi sygnałami o takim samym poziomie.

Czasem jednak sterowniki przeprogramowują mikser na karcie tak,
że obniżają jego czułość co skutkuje zmniejszeniem głośności.

> tym, ze w nie moge porzadnie nagrac sygnalu z karty radiowej na zadnym
> wewnetrznym zlaczu; na aztechu ustawienie w windows suwaka na jakies 25%
> powodowalo, ze dzwieki juz wylazily poza mozliwosci Wav; a na vortex mam
> suwak na 100% i po nagraniu musze podglasniac Wav piecokrotnie, zeby uzyskac
> to samo ;((((((((((

Używasz tylko jednego wejścia z danej grupy?

> moze to wina sterownikow? i strasznie mnie to wqrza, bo karte uzywam _tylko_
> do nagrywania i podglasnianie wszystkiego troche mi sie nie kce;

Bardzo możliwe, że to sterowniki -- np. karty Yamahy mają regulację
czułości miksera na każdym kanale w rejestrze i można samemu to
dobrać jak tylko się chce.

--
| Radosław Sokół  |  http://www.magsoft.com.pl/~rsokol/ |