glosnosc vortexa

Autor: Adasiek Zwierzaczek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Mon 28 May 2001 - 12:02:15 MET DST

czesc;

czy to mozliwe, ze karty na vortex1 nie maja na wejsciu CD_IN wzmacniacza, w
ktory byly zaoptrzone karty na Aztech/Crystal/klon_sb; moj problem polega na
tym, ze w nie moge porzadnie nagrac sygnalu z karty radiowej na zadnym
wewnetrznym zlaczu; na aztechu ustawienie w windows suwaka na jakies 25%
powodowalo, ze dzwieki juz wylazily poza mozliwosci Wav; a na vortex mam
suwak na 100% i po nagraniu musze podglasniac Wav piecokrotnie, zeby uzyskac
to samo ;((((((((((

dzieki za odp;
jakby to mialo znaczenie karta pracuje na ViaApollo;

ps: w trakcie ladowania windows przez kilka sekund wyjscia mi graja bardzo
glosno; potem milkna i ujawniaja sie za moment ale jush graja cicho; wiec
moze to wina sterownikow? i strasznie mnie to wqrza, bo karte uzywam _tylko_
do nagrywania i podglasnianie wszystkiego troche mi sie nie kce;

--
adas; podolany_at_go2.pl
begin  jestem_tylko_kretynskim_modemiarzem