Re: Ktory twardy szybszy?

Autor: Fela (magdeburg_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 28 May 2001 - 14:52:45 MET DST

Użytkownik "Rafal B" <raist_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Mam takie pytanie. Przymierzam sie do zakupu twardego 40G i mam do wyboru
2.
> Pierwszy to seagate U5 (tani, ale to gumowe cos lekko mnie denerwuje,
> aczkolwiek nie dyskwalifikuje go) i IBM (nie pamietam oznaczenia, DTLA czy
> cos w tym stylu, z tym ze 5400obr/min) o cenie dosc zblizonej. Na razie
nie
> wiem co wybrac wiec prosilbym ewentualnych uzytkownikow o opinie (i to
> raczej o IBM'ie bo U5 to juz maja chyba wszyscy moi znajomi). Chodzi mi
> [...]
Witam
Dosc dobry opis tych dyskow masz w wirtualnym laboratorium na stronce
http://katalog.wp.pl/www/Komputery_i_Internet/
Ja mam Seagate U5 i jestem z niego zadowolony. Parametry techniczne tych
dyskow sa zblizone choc Seagate jest bardziej odporny na wstarzasy i ze
wzgledu na to ze ma 7200RPM jest chyba bardziej wydajny.
Ja polecam ten dysk
Fela