Ktory twardy szybszy?

Autor: Rafal B (raist_at_poczta.fm)
Data: Mon 28 May 2001 - 12:19:07 MET DST

Witam

Mam takie pytanie. Przymierzam sie do zakupu twardego 40G i mam do wyboru 2.
Pierwszy to seagate U5 (tani, ale to gumowe cos lekko mnie denerwuje,
aczkolwiek nie dyskwalifikuje go) i IBM (nie pamietam oznaczenia, DTLA czy
cos w tym stylu, z tym ze 5400obr/min) o cenie dosc zblizonej. Na razie nie
wiem co wybrac wiec prosilbym ewentualnych uzytkownikow o opinie (i to
raczej o IBM'ie bo U5 to juz maja chyba wszyscy moi znajomi). Chodzi mi
przede wszystkim o szybkosc (nie w trybie burst) i glosnosc. Bede wdzieczny
za wszelkie opinie (tylko nie w stylu: "bierz seagate, ibm to g#$%o" lub
odwrotnie).

Raf