Re: modem i comy

Autor: marek (m99_at_priv.onet.pl)
Data: Mon 28 May 2001 - 12:31:09 MET DST

pedro wrote:

> Witam, kupilem zoltrixa VSP56i na ISA, no i mam maly problem, jakkolwiek nie
> ustawie portow i przerywan od com1 do com4 to windows nie moze go wykryc.
> Bios rozpoznaje trzeci serial port, w windowsie instaluje sterowniki do
> niego i ustawiam port na ktorym jest zainstalowany modem, a mimo to gdy chce
> uzyskac dodatkowe informacje wyrzuca mi komunkat ze modem nie jest
> podlaczony, przerwania tez ustawiam jednakowe dla portu na ktorym jest
> podlaczony modem i dla modemu. Czy mozecie mi pomoc, czy PnP w biosie ma byc
> [...]

mam taki modem i nie mialem wiekszych problemow z konfiguracja. poniewaz
mam mysz na com1, modem ustawilem na com2 co i tobie radze. zwroc uwage,
ze opis do zworek na modemie mozna dwuznacznie zrozumiec tzn. moze sie
wydawac, ze tam gdzie one powinny byc to wlasnie ich nie ma. drugi krok
(po zamontowaniu modemu) to wylacz com2 (serial 2) w biosie, bo
odpowiedni uklad jest w modemie i bylby konflikt. dalej o ile pamietam,
wejdz do panelu sterowania i kliknij na modem. nastapi przeglad com'ow i
wykrywanie modemow. (chyba wczesniej powinienes wejsc do 'wykrywaj
sprzet' i wykryc com'a i zainstalowac). Zostanie wykryty modem,
wskazujesz na sterowniki (jesli nie masz to moge Ci przyslac) i juz. daj
znac na priva czy poszlo.

pzdr

Marek