modem i comy

Autor: pedro (pedroo_at_pf.pl)
Data: Mon 28 May 2001 - 01:24:15 MET DST

Witam, kupilem zoltrixa VSP56i na ISA, no i mam maly problem, jakkolwiek nie
ustawie portow i przerywan od com1 do com4 to windows nie moze go wykryc.
Bios rozpoznaje trzeci serial port, w windowsie instaluje sterowniki do
niego i ustawiam port na ktorym jest zainstalowany modem, a mimo to gdy chce
uzyskac dodatkowe informacje wyrzuca mi komunkat ze modem nie jest
podlaczony, przerwania tez ustawiam jednakowe dla portu na ktorym jest
podlaczony modem i dla modemu. Czy mozecie mi pomoc, czy PnP w biosie ma byc
wlaczone czy nie, i czy jak najlepiej i do ktorych portow go podlaczyc (czy
wylanczac w biosie com1 i 2)?
Prosze o odpowiedz.