Re: Po zmianie AWE32 na SBLive1024 uszy mi oklaply ! (chodzi o MIDI)

Autor: Daro (daro_w_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 28 May 2001 - 11:39:08 MET DST

> Czesc.

> Czy Wy tez potwierdzacie fatalna jakosc MIDI w tej karcie?
>
> A moze roznica wynika z tego ze AWE32 mial bank probek w pamieci ROM
> na karcie, a SB Live laduje probki z pliku do RAMu komputera???

Live (tak jak piszesz) laduje probki do RAM'u kompa z "plikowego" banku.
Domyslnie jest to bank zawierajacy 2MB probek, ale na plycie CD powinien byc
jeszcze 4 i 8mb. Sprawdzalem i roznica w jakosci jest zauwazalna, ale jak
sie ma do AWE - nie mam pojecia...

Zmienic bank mozna w nastepujacy sposob.
1. AudioHQ>SoundFont>Options>SoundFont Cache - zwiekszanie przydzielanego
RAM'u dla probek.
2. AudioHQ>SoundFont>Configure Bank>Load