Po zmianie AWE32 na SBLive1024 uszy mi oklaply ! (chodzi o MIDI)

Autor: Mirosław Gajda (mgajda_at_camela.com.pl)
Data: Mon 28 May 2001 - 10:39:28 MET DST

Czesc.
Przez kilka lat mialem SB AWE 32 , bawilem sie w komponowanie MIDI
i bylem ogolnie zadowolony z jakosci probek WaveTable.
Ostatnio zmienilem plyte glowna na ASUS CUSL2C, nie ma ona slotow ISA
wiec musialem kupic nowa karte. Kupilem na gieldzie SB Live 1024 (160zl)
(majac nadzieje ze jesli nie bedzie lepsza, to na pewno nie gorsza!)

Nastapilo zderzenie czolowe moich oczekiwan z rzeczywistoscia. Uszy mi
oklaply
gdy puscilem swoje kompozycje MIDI na nowej karcie. Probki instrumentow
brzmia
fatalnie, zupelnie jakby to byla synteza FM, a nie WaveTable!

Moze mam zle zainstalowane sterowniki??
Jako urzadzenia MIDI widnieja u mnie do wyboru:
- Creative S/W Synth
- A: Creative MIDI Synth
- B: Creative MIDI Synth

Czy u Was jest ten sam wybor? Probowalem na kazdym z nich odtwarzac ale
zawsze jakosc byla fatalna. (tak nawiasem to czym sie roznia te trzy
urzadzenia?)

Czy Wy tez potwierdzacie fatalna jakosc MIDI w tej karcie?

A moze roznica wynika z tego ze AWE32 mial bank probek w pamieci ROM
na karcie, a SB Live laduje probki z pliku do RAMu komputera???

Dzieki za pomoc. M.G.