Re: BX133/CEL800-POMOCY !!!

Autor: Luka Vandergaart (nospam.vandergaart_at_pf.plinvalid)
Data: Mon 28 May 2001 - 10:59:22 MET DST

-~*Bartosz Smaga "Smuggi"*~- <da whatever>

> Mam swiezego BX 133 no i Celerona 800. Sytuacja jest co najmniej
> dziwna. Zaraz po starcie komp PISZCZY i pokazuje w Biosie cholerna
> temperature procka 70-100 stopni. Jest ona podawana przez termometr
> zintegrowany na plycie.

Nie - czujnik jest _w procesorze_. Wiec najprawdopodobniej Ci sie jednak
przegrzewa albo masz uszkodzony procesor (moze byc takze plyta ale to
raczej malo prawdopodobne w tym przypadku). Co do przegrzewania, zdejmij
radiator, wyczysc jego spod calkowicie ze wszystkich naklejek, pasty itp.
posmaruj pasta silikonowa i zaloz z powrotem, powinno pomoc.

Pozdro

--
"...Oh the sisters of mercy - they are not departed or gone.
They were waiting for me when I thought that I just can't go on..."