Re: plyta z mnoznikiem max 6x a nowe celerony - help! (dokladnie acorp 6zx86)

Autor: Gbur (gbur_at_go2.pl)
Data: Sun 27 May 2001 - 22:59:16 MET DST

Użytkownik Michal Martys <mafi_at_plus.ds14.agh.edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3B10FF41.CF1EA5F3_at_plus.ds14.agh.edu.pl...
> czesc

> jak mam ustawic te zworki i ew co sie stanie jesli sprobuje wlozyc do
> tej plyty procek z mnoznikiem np 11x ?

celerony maja zablokowany mnożnik tak wiec nie ma znaczenia
jaki mnożnik ustawisz na płycie procek i tak będzie pracował
z nominalnym (mnożnikiem) czyli w twoim przypadku 11x
A jesli gostki z suportu napisali ze bedzie dzialac to niema
powodu by im nie wierzyc, w przeciwienstwie do
wiekszosci handlarzy ze sklepow komp. :oP

Gbur