plyta z mnoznikiem max 6x a nowe celerony - help! (dokladnie acorp

Autor: Michal Martys (mafi_at_plus.ds14.agh.edu.pl)
Data: Sun 27 May 2001 - 15:21:05 MET DST

czesc
mam ciagle plyte acorp 6zx86 i cel 333_at_416 i mysle coby kupic sobie nowy
procesor - moze cel 733?
(po przeflaszowaniu biosa plyta obsluguje nawet dysk 40GB no i chlopcy z
suportu acorpa odpisali mi [chyba na odczep] ze ta plyta obsluguje nowe
p3 oraz cel2) problem polega na tym ze plyta nie ma mnoznika w biosie
lecz na zworkach - 3 zworki - 8 kombinacji z czego 6 jest opisanych w
ksiazeczce - od 3,5 do 6x
jak mam ustawic te zworki i ew co sie stanie jesli sprobuje wlozyc do
tej plyty procek z mnoznikiem np 11x ?
z gory dzieki za info
michal m.