naped CD

Autor: _at_r2r
Data: Sun 27 May 2001 - 13:57:55 MET DST

Może ktoś się z grubsza oriętuje się co się może stać po odwrotnym włożeniu
wtyczki zasilania do CDromu (5V zamieniło się z 12V). Niestety przytrafiło
mi się to osobiście :-P. W stanie lekkiego upojenia alkoholem dałem rade
wepchnąć wtyczkę do napędu (mimo że teoretycznie ona w taki sposób w ogóle
nie pasuje) góra do dołu ;-)). Teraz po poprawnym podłączeniu napęd
samoczynnie otwiera szufladę i tak by ją otwierał do usranej śmierci gdyby
go nie odłączyć :-P. Prosze się nie śmiać - jestem tylko ciekawy co się
mogło spalić :-). Przytrafiło mi się to już dosyć dawno ale teraz stanąłem
przed problemem - wyrzucić go czy jeszcze coś z niego będzie... :-).

Pozdrawiam!

--
@r2r  artur_at_symboliczna.net