Re: Postanowione! modernizuję kompa

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Sat 26 May 2001 - 23:43:59 MET DST

Niejaki(a) Zbigniew Chwedoruk <zbylo_at_gad.pl> w grupie pl.comp.pecet
doznal olsnienia i napisal:
> - Winfast Leadtek geforce 2mx SH Pro - lubię pogierować, ale głównie
> programuję (czytaj: sporo siedzę przed monitorem) i zależy mi też na jakości
> obrazu.

To moze predzej radeon? albo matrox? jkak siedzisz przez monitorem duzo,
a monitor duzy, to z nvidia lepiej dac sobie spokoj... matrox g450 ma
wydajnosc tnt2, a ati radeon to jak beforce 2 chyba :)

> - Duron 700-800 MHz; chce go trochę podkręcić, ale żadne ekstrema. Na ile
> można puścić te procki, bez wyszukanych systemów chłodzenia (po prostu dobry
> wiatrak z przyzwoitym "kalafiorem")? Ktoś puszczał 750 na 133MHz?

ja puscilem 750 na 1200 (9x133), ale to jest ekstremalny peltier :)
kosztowalo toto 150 zet za samego peltiera, potem 50 za naprawde duuuzy
radiator i kolejne 50 zet za 2x 80x80mm wentyaltory... :)

ale nai le pojdzie to sam musisz wytestowac... zapewne na 5.5x133mhz
powinien ruszyc... potm idziesz po prostu w gore i starasz sie tak
utrafic, by napiecia nie trzeba bylo podnosic. testujesz go. napiecie
oczywiscie mozna podniesc, jednka bardziej sie bedzie grzal...

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|__txt by: MGB - pl.comp.pecet "Mi (...) padl Asus A7V, zepsula__|