Postanowione! modernizuję kompa

Autor: Zbigniew Chwedoruk (zbylo_at_gad.pl)
Data: Fri 25 May 2001 - 01:39:27 MET DST

Już puściłem ostatnio dwa posty. Dzięki za wszystkie odpowiedzi, pomogły mi
podjąć decyzję. Nie kupuję całej maszyny, tlko najwazniejsze elementy
Oto co wybrałem:
- Winfast Leadtek geforce 2mx SH Pro - lubię pogierować, ale głównie
programuję (czytaj: sporo siedzę przed monitorem) i zależy mi też na jakości
obrazu.
- Duron 700-800 MHz; chce go trochę podkręcić, ale żadne ekstrema. Na ile
można puścić te procki, bez wyszukanych systemów chłodzenia (po prostu dobry
wiatrak z przyzwoitym "kalafiorem")? Ktoś puszczał 750 na 133MHz?
- tu mam dylemat... chciałbym dobrze i w miarę tanio. zalezy mi na swobodnym
modyfikowaniu ustawień i przyzwoitej wydajności.

--
pozdrawiam