Re: LOW LEvel Format

Autor: Gregorek (gregorek_at_skrzynka.pl)
Data: Sat 26 May 2001 - 13:20:12 MET DST

> Użytkownik "EverLast" <everlast_at_alpha.net.pl> napisał w wiadomości
Windy

Witam!
Low Level Format nie jest raczej dobrym pomysłem.
O ile system nie jest kręcony (tzn. podbita częstotliwość szyny PCI, dyski
Seagate nie toleruję tego), to może jest to dysk z pewnej serii
udoskonalonej przez producenta.. Już dobrze nie pamiętam, ale jakieś trzy
lata temu Seagate wypuścił dyski, które miały obniżone zasilanie na pewnym
pinie i gdy sterownik na płycie posiadał szeroką tolerancję to się dysk
"łapał", gdy nie - działy się właśnie dziwy podobne do opisywanych.
Trzeby było wówczas testować indywidualnie płytę z dyskiem, czy pójdzie czy
nie.
Może to o to chodzi.
Gregorek