Re: LOW LEvel Format

Autor: Wojciech \ (frezers_at_wp.pl)
Data: Sat 26 May 2001 - 09:17:03 MET DST

Użytkownik "EverLast" <everlast_at_alpha.net.pl> napisał w wiadomości
> Witam wszystkich,
> Mam problem z dyskiem dziwnie sie zachowuje , nie mozna zainstalować Windy
> ("system nie moze zapisac,odczytac na dysku"), czasami zawiesza sie przy
> fdisku a czasami nie , czasami działa fdisk /mbr a czasami nie, raz mozna
> zrobic format (np PM6) a potem nic go nie rusza (czasami tzn po restarcie)
> Nie bardzo wiem co jest i chce spróbowac LOw Level Format czy ktos ma
> programik do LLF (proszę na priv) lub moż ejakies linki . A moz inne
> propozycje
> Dysk to Seagate 4,3 GB (ew nr serii podam w razie potrzeby)

> [...]

LLF wykonuje się z BIOS-u, ale rób to tylko w ostateczności (twoja sytuacja
wygląda raczej ostatecznie :-))

Wojciech "Frezer" Spytek - dowódca "Squadron 303"
E-mail: FREZERS_at_WP.PL
Strona internetowa: WWW.FREESPACE.PRV.PL
ICQ: 118141859
Ostatnio grane: Freespace 2, Sacrifice, Resident Evil 3
"It's nice to be important, but it's more important to be nice..."