POMOCY !!!

Autor: Mabu (mabu_at_kki.net.pl)
Data: Sat 26 May 2001 - 10:36:33 MET DST

Mam taki zestawik Duron 700 standardowo ustawiony, Plyta Shutle, 64 MB RAM,
HDD Samsung 10GB ATA100, GForce 256, karta dźwiękowa na płycie i Cd.
Wszystko zaczęło się dziać kiedy kupiłem Gforce. Najpierw przy wyłączaniu
wyskakiwał błąd ochrony, potem zaczął pracować niestabilnie, wieszał się aż
w końcu wczoraj rano nie uruchomił się wcale (No disk or failure).
Wystartowałem go z dyskietki puszczam scandisk`a a on gada że bład 0 w FAT
nie zrobi nic. No to ja go format c a ten mi.... że za mało pamięci !!!?
Co ciekawsze podpiąłem dysk pod drugi komp scanisk go sprawdził i nic nie
widzi, wszystko OK. Puściłem AVP też nic nie wykrył. Dysk na drugim kompie
działa prawidłowo.
Co to może być: płyta, procek, grafika złe ustawienia w biosie ?
Proszę o pomoc !!!
Pozdrawiam,
Mariusz