Re: Dziwne zachowanie flopa!

Autor: Bartek G. (bgrabowski_at_go2.pl)
Data: Sat 26 May 2001 - 01:02:58 MET DST

> Mam problem. Z zabytkowych rupieci zlozylem kompa niby wszystko okej
ale
> ta stacja....

Miałem ostatnio podobny problem . Także to był 486 na jakieś badziwnej
płycie. Okazało się że to była wina Biosa. Najlepiej jakbyś go upgraedował
ale czasami trudno to znaleśc. Radze ci po kolei wyłączać różne opcje w
biosie i sprawdzac. U mnie wyłączyłem jakąś funkcje (wogóle nie związaną z
fdd by się zdawało ) i poszło . Było to gdzieś Advanced settings lub
Periphals..
Spróbuj