Re: ME czy 2000?

Autor: JFK (jfk_at_okg.gdynia.pl)
Data: Sat 26 May 2001 - 00:58:33 MET DST

doberek
to jest tak
2k - swietny do powaznej pracy stabilny ladnie lyka sieci cieniukti jesli
chodzi o gry i gryzie sie z niektorymi sprzetami (odmowil pomocy mojej
drukrace i musialem mu podziekowac - zaluje do dzis)
me - taki ladniejszy 98 gra na nim wszytko tez niezle lyka sieci ma ciut
wieksze wymagania sprzetwe ale jest dosc wygodny i calkiem szybko sie laduje
generalnie sie nie wiesza
98 w sumie kazdy zna toporny ciut szybszy w pracy od me lae wolniej sie
laduje siec powoduje koniecznosc reinstalu co okolo 3-4 miechy (niech nikt
nie pyta dlaczego jakbym wiedzial to moze zdolalbym cos z tym zrobic ale tak
jest bo jestem w sieci od 2 lat i wiekszosc moich znjomych tak ma :(((
chodzi wszytsko ale za to bywa ze wytnie zwieche w najmniej odpwoiedznim
momencie
tyle mojej opini
nadmienei ze aktualnie mam me i bardzo mi sie podoba ale na drugiej partycji
juz karmie linuxa i planuje na dniach pozbyc sie windy definitywnie
chocby z powodu kosztow
pozdrawiam
JFK