Re: Sony G-400 ...

Autor: voder_at_usun.to.debesciak.delta.pl
Data: Sat 26 May 2001 - 00:34:27 MET DST

Jarocki Krzysztof <kjarocki_at_priv3.onet.pl> wrote:
> Opinię o czasie załatwienia reklamacji przeczytaj na liście, dochodzą nawet
> do 1,5 miesiąca - SKANDAL !!!
> Czy mają aż tak dużo reklamacji na monitory ?

Podejrzewam ze tak....

z tego co jestnapisanie w gwarancji jest 14 dni roboczych na naprawe przy
dostarczeniu
do autoryzowanego serwisu SONY. Po tym okresie mozesz sie ubiegac o zwrot
kasy albo o wymiane na nowy...
Sa odpowiednie instytucje, i wierzcie mi ze czasami warto sie udac do nich
z problemem bo czesto potrafia pomoc...

Ja narazie czekam na mojego G200...geometria leciala strasznie ale u
znajomego jest ideal prawie (2mm moze krzywizny przy samym skraju ekranu)
Tyle ze on kupowal ten monitor jak kosztowal kupe kasy, a teraz chyba leci sie
z kaszanka jak popadnie i poniewaz ostatnio zaczalem sie przygladac monitorom
to zauwazam ze na biurku grafika ADI tez ma lipna geometrie i ma wady, LG
Flatrony 775 , 795 tez do idealnych nie zaliczylbym itd...Choc byl jeden
LG z geometria oki, tyle ze z magazanu jakiegos poserwisowego.....Jedyna wada
to niestety zdarta powloka antyodblaskowa w jednym z rogow :((((
Cos mi sie wydaje ze nasz kraj jest zalewany jakimis odpadami a nie monitorami
bo w sumie od ostatniego czasu wszystkie monitory wieksze niz 15` jakie
moglem ogladac mialy jakies wady.

Smutne ale chyba prawdziwe...Niedlugo z powiedzenia "Dziewicy ze swieca szukac"
bedziemy mowic "Dobrego monitora ze swieca szukac" :((

Voder